Livrarea biletelor în format electronic se face astfel:

  1. Comenzile pot fi plasate numai pe site-urile www.bilete.palatulculturii.ro și www.palatulculturii.ro, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Este exclusă preluarea comenzilor telefonice.
  2. Prețul fiecărui bilet este indicat în pagina de prezentare.
  3. Pentru a comanda un bilet, cumpărătorul trebuie să îl adauge în coș prin accesarea butonului „Adaugă în coș”, prezent pe pagina fiecărui bilet.
  4. Conținutul coșului și intenția fermă de cumpărare din partea cumpărătorului sunt confirmate prin accesarea butonului de finalizare a comenzii.
  5. Plata biletelor electronice se efectuează exclusiv online, prin Global Payments (https://www.globalpayments.ro/)
  6. Prin înregistrarea unei Comenzi pe site, Cumpărătorul își manifestă expres dorința de achiziționare a biletelor electronice. După plasarea Comenzii pe site și confirmarea plății online, Cumpărătorul va primi pe e-mail o confirmare de comandă și un link de descărcare a biletelor livrate în format electronic.
  7. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii, prin intermediul poștei electronice, a link-ului de descărcare pentru biletele electronice achiziționate de către Cumpărător de la Vânzător. După primirea e-mail-ului de confirmare a comenzii și a link-ului de descărcare nu mai este posibilă renunțarea la cumpărare. Responsabililtatea descărcării biletului electronic aparține în exclusivitate Cumpărătorului, Vânzătorul neputând fi ținut responsabil pentru aceasta.
  8. Prin trimiterea comenzii către Vânzător, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească biletele în format electronic.